20 תשובות
לא עם סבא
הלכתי, בבוקר, לבית העלמין אליה...היא נפטרה :(
כן
עם כל הדודים אצלה בבית, היא נפטרה לפני חודש וחצי..
אם הייתה
לא כי אין לי
אנונימית
לצערי
אנונימית
אני גר עם סבתא שלי.
שואל השאלה:
מצטער כל אלה שסבתא שלהם נפטרה
מצטער כל אלה שסבתא שלהם נפטרה
כן כדי להביא אותה איתנו לסדר
הייתי צריכה ללכת היום אבל לא יצא היום
כן :)
לא
אנחנו לא עושים חג היום
ולא אני לא אתאיסטית פשוט אמא שלי לא רוצה לעשות כלום
אנחנו לא עושים חג היום
ולא אני לא אתאיסטית פשוט אמא שלי לא רוצה לעשות כלום
כןן עם כל המשפוחהה :)
כן
כן
כןן
הייתי רוצה מאוד אבל זה לא התאפשר לצערי, שבוע הבא אהיה אצלה
באותו הנושא: