8 תשובות
13, זה הרבה יותר נוח מתחבושות
לא מרגישים את זה בכלל
אני בת 15 ואני עדיין לא התחלתי
משום מה זה מפחיד אותי רצח אבל נראה לי שאני אנסה ><
גן עדן פשוט לא מרגישים כלום ואין התעסקות עם דם בכלל.. הרבה יותר הייגיני מפד תאמיני לי..
מגיל 13
זה יותר נוח כי אין את ההרגשה הדביקה של הדם
לא מרגישים את זה
וככה גם הסיכוי שיתלכלכו המכנסיים הרבה יותר קטן מאשר עם פד
וואי
מפחיד אותי להשתמש,כבר כמה פעמים שאני מנסה אבל אני מפחדת ולא מצליחה להכניס טוב
אני מקווה להצליח לעשות את זה מתישהו
התחלתי בגיל 11. זה הרבה יותר נוח מפדים ובכלל לא מרגישים שזה שם, זה גם לא כואב לשים את זה
17 ועדין לא, זה מלחיץ אותי
כולם אומרים לי שזה לא כואב בכלל, ושזה הרבה יותר נוח ולא מורגש.
לא שמתי ולא אשים כי שמעתי שזה מסוכן.