התחברות הרשמה

מה קורה למישהו שלקח מנת יתר של ציפרלקס?

19 באפריל 2019, 10:54
תרופותכדורים    
3 תשובות
הרמת סיכון בדרכ של מנת יתר בתרופות נוגדי דיכאון היא נמוכה.
י
ילדה עם כנפיים
פחות מסוכן מהרבה כדורים אחרים, אבל עדיין מנת יתר
F
Finger Painting Of The Insane
שואל השאלה:
מה יקרה לאותו בן אדם
אנונימית
באותו הנושא:
ציפרלקס- מי שלקח
כאלה שלקחו ציפרלקס? כנסוו~
מישהו כאן לקח או לוקח ציפרלקס?
מישהו פה לקח ציפרלקס?
ציפרלקס- מישהו כאן לקח?
מה קורה אם מסניפים כדורים פסיכיאטריים? נגיד ציפרלקס
יש פה מישהו שלקח ציפרלקס וזה עזר לו? (תרופה נגד דיכאון) יש לי אנורקסיה ודיכאון...יש מצב זה יעזור לי?
מישו פה לקח.לוקח ציפרלקס?
מי מכאן לקח ציפרלקס?
על פי הדת עם מישהו לוקח למישהו אחר משהו אז מי שלקח מקבל עונש ומי שלקחו ממנו מקבל שכר על זה?
יש פה מישהו שלקח/לוקח ציפרלקס מעל 20 מ''ג?