16 תשובות
מבינה אותך
ואי ממש, ולצערי לא
הלוואי שהיה אפשרי אבל בוא שתהיה גדול אתה עוד תחלום על הימים שהיית בן 16
אני בגיל שלך בערך, מבינה.
מתגעגעת ליסודי (שטס לי בטיל)
עוד כמה שנים נתגעגע לגיל הזה, אז פשוט אנחנו צריכים ללמוד להנות ממנו
מתגעגעת ליסודי (שטס לי בטיל)
עוד כמה שנים נתגעגע לגיל הזה, אז פשוט אנחנו צריכים ללמוד להנות ממנו
כנל נמאס עליי להיות גדולה יא קשה מידי אבל יש דברים כיפיים בלהיות גדול
שואל השאלה:
אוף רוצה תשנים 2005-2013 הכי טובות מסכימים?
אוף רוצה תשנים 2005-2013 הכי טובות מסכימים?
אנונימי
חח השנים עם הנוקיה והמשחקים בשכונה באמת אני מתגעגעת לשנים האלה
שואל השאלה:
וואו ממש היה לי נוקיה קנו לי בגיל 8 עד גיל 11-12 בערך פאק פעם היינו משחקים מחבואים תופסת וגם היה לנו טכנולוגיה שלא הייתה תוקעת אותנו בא כל הזמן
הייתה לכל הילדים עד אלא שנולדו ב2004-2005 ילדות מושלמת
וואו ממש היה לי נוקיה קנו לי בגיל 8 עד גיל 11-12 בערך פאק פעם היינו משחקים מחבואים תופסת וגם היה לנו טכנולוגיה שלא הייתה תוקעת אותנו בא כל הזמן
הייתה לכל הילדים עד אלא שנולדו ב2004-2005 ילדות מושלמת
אנונימי
נע דווקא אלא שאחרי 2004 2003 לא זוכרים את הילדות הזאתי אשכרה ילדים לא זוכרים מזה רדיו אמיתי היום שיכללו את זה ומה זה סטריאו ומה זה די וי די וקסטות חח היום כבר זה ענתיקות פעם שהייתי ילדה היה לי רדיאו לשחק איתו ובובות פרווה היום יש להם טלפונים
שואל השאלה:
נו זה מה שכתבתי אלא שנולדו עד 2003-2004 מעל כבר לא יזכרו את כל הדברים שרשמת אבל ברור שאני זוכר מה זה קסטות ודיוידי וסטריאו עד היום אמא שלי שמרה תסטריאו שהיה לנו ובזמנו הייתי רואה מלא קסטות של הסרטים של דיסני של הנסיכות והכל אמלה איזה נוסטלגיה
נו זה מה שכתבתי אלא שנולדו עד 2003-2004 מעל כבר לא יזכרו את כל הדברים שרשמת אבל ברור שאני זוכר מה זה קסטות ודיוידי וסטריאו עד היום אמא שלי שמרה תסטריאו שהיה לנו ובזמנו הייתי רואה מלא קסטות של הסרטים של דיסני של הנסיכות והכל אמלה איזה נוסטלגיה
אנונימי
ככ מתגעגעת לשנים שעוד לא היו לי דאגות... ככ מתגעגעת לשנים שהייתי ביסודי...
כן, כל כך, אני בת 20 והלוואי עלי להיות ילדה קטנה בגן.
הלוואי בא לי לחזור להיות ילדה בגן ולשחק כול היום במקום לדאוג מהבגרויות והמתכונות ומהעבודות
אני לא מתגעגע, כי אני ילד קטן וכל החיים לפני
שואל השאלה:
חחח אתה בן 16 חיים שלי איזה ילד קטן אתה עוד שנייה מסיים בית ספר ועולה לצבא
חחח אתה בן 16 חיים שלי איזה ילד קטן אתה עוד שנייה מסיים בית ספר ועולה לצבא
אנונימי
וואו אתה לא מבין כמה אני מיתגעגעת לזה לתמימות ולשימחה התמימה שיש לילדים קטנים כשעם הגיל זה נהרס עם הדבר הזה שניקרא חיים של גדולים
באותו הנושא: