11 תשובות
בן זיני לא זמר לול
להקת פורמולה
פשוט הדור של היום פשוטו כמשמעו
וגם בן זיני וטיילור שהם נחשבים כבדיחה
פורמולה בן זיני וטיילור סטטיק וכל יוטיוברים שמוציאים שירים מפגרת כמו קווין רובין מזה השיר המזעזע הזה
אנונימית
מפגרים*
אנונימית
למה לשנוא זמרים
אין לי זמר שנוא... אני שונאת את כולם במידה שווה
חושבת כמו האנונימית והכי גרוע זה שאחותי שומעת את הזוועה הזאת כל יום
סטטיק ובן אל, לא הולך לפרט אני חושב שזה די ברור למה חח
אין כזה.
למה שאני אשנא זמר חח
בן זיני, אם אפשר לקרוא לו בכלל "זמר"
עומר אדם, מגעיל אותי השירים שלו