התחברות
הרשמה
מה יותר תקין לכתוב האמין בעצמך או האמן בעצמך?
18 באפריל 2019, 21:00
כתיבה
משפט
לשון עברית
עברית
3 תשובות
תאמין בעצמך נראלי
B
Barbie girll
האמין בעצמך לפי דעתי
N
NBKOHOT
האמן
מ
משהו12341
באותו הנושא:
זה תקין לכתוב im 14 from israel?
זה לגיטימי/מוזר שאני אוהבת יותר אתאסטים מאשר מאמינים כשאני בעצמי מאמינה?
זה תקין לכתוב "he sit next to a lady was sleeping?
לכתוב בביו האמין בעצמך?
איך להכריח את עצמי לכתוב יותר?
זה תקין לכתוב A woman?
סטטוס בווצאפ Love is a gift זה תקין לכתוב?
זה תקין לכתוב ככה?
זה באמת לא תקין בעברית לכתוב "בגלל ש.."?
I'm just a little girl who wants to be perfect תקין לכתוב ככה?
זה תקין לכתוב my idol?