4 תשובות
לא צריך.
אבל אם את רוצה תיקחי נגיד מקום כלשהו שלמדת עליו ותסבירי איך זה היה לך מחושי יותר ומובן
בסיור לימודי הבנתי באופן מוחשי יותר את המושגים והמקומות עליהם למדנו באופן תיאורטי בכיתה. זה העמיק לי את ההבנה הכללית של הנושא ועזר לי לזכור את החומר הנלמד בצורה טובה יותר.
שואל השאלה:
לא צריך להרחיב או משהו כזה?
בסיור הלימודי אכן המקומות והמושגים שדוברו בכיתה נראו לי יותר מוחשיים ואף הבנתי יותר את מה שנלמד (משהו כזה)