12 תשובות
מסכימה
חח זה מאוד תלוי בגיל. יש כאלה שאוהבים ויש כאלה שלא.
מסכימה. 60% הכי טעים.. חח הכי הרג אותי ליד הבית שלי יש עם 98% מוצקי קקאו אני לא רוצה לדעת איזה טעם יש לזה
יאמי 3>
שואל השאלה:
98% ?! את מי ההורים שלך רוצים לענות???
אנונימית
שואל השאלה:
קראתי לא נכון. אין לך בית ,-,
אנונימית
הם לא קנו את זה אני ראיתי בחנות שוקולדים חח זוועה
מה?
שואל השאלה:
בבית* אוף סליחה. התכוונתי שקראתי לא נכון. לא אמרת שיש לך אמרת שיש ליד הבית שלך
אנונימית
אוי שוקולד מריר זה טעיםם
אני ממש אוהבת
זה כמו שאנשים אוהבים קפה אפילו שזה מריר
חחח במשפחה שלי אוכלים גם 99%
אין לזה שום טעם טעים , רק מר ודוחה, 85% זה עוד סבבה