19 תשובות
יפות לך לדעתי:)
כן
דוקא מתאים לך
כן יפות:)
הם סבירות
שואל השאלה:
תודה, זה לא נשי קצת?
לא זה יפה לך
מה תודה זה לא תמונה שלך
זה מטמבלר
אנונימית
מהממות.
אין בהן שום דבר נשי, הכל טוב
2T
בכל אחד יש צד נשי
מה הדרכים שלך לגבוה?
אנונימית
סבבה כאלה
הן לא "נשיות ", יפות לטעמי לכולם
וגם אם כן, אז מה
כן יחתיך
א. לא רואים ככ משהו, לגמרי יכלת לשלוח תמונה של המשקפיים בלבד
ב. ממה שכן רואים, זה בסדר. לא מכוער. לא נשי.
ג. תפסיק ללבוש אדידס.
HOH
שואל השאלה:
אנונימית זה כן אני. ואגב תודה לכל מי שאמר שזה יפה