19 תשובות
כן
יפות לך לדעתי:)
כן
כן
דוקא מתאים לך
כן יפות:)
הם סבירות
שואל השאלה:
תודה, זה לא נשי קצת?
תודה, זה לא נשי קצת?
לא זה יפה לך
מה תודה זה לא תמונה שלך
זה מטמבלר
זה מטמבלר
אנונימית
מהממות.
אין בהן שום דבר נשי, הכל טוב
אין בהן שום דבר נשי, הכל טוב
בכל אחד יש צד נשי
מה הדרכים שלך לגבוה?
אנונימית
סבבה כאלה
הן לא "נשיות ", יפות לטעמי לכולם
וגם אם כן, אז מה
וגם אם כן, אז מה
כן יחתיך
א. לא רואים ככ משהו, לגמרי יכלת לשלוח תמונה של המשקפיים בלבד
ב. ממה שכן רואים, זה בסדר. לא מכוער. לא נשי.
ג. תפסיק ללבוש אדידס.
ב. ממה שכן רואים, זה בסדר. לא מכוער. לא נשי.
ג. תפסיק ללבוש אדידס.
שואל השאלה:
אנונימית זה כן אני. ואגב תודה לכל מי שאמר שזה יפה
אנונימית זה כן אני. ואגב תודה לכל מי שאמר שזה יפה
באותו הנושא: