11 תשובות
לא אוהבת את זה
אבל אין לי שום זכות להתערב
לא חושבת עליהם כלום.
אני חושבת שזה קצת מוזר שאת חושבת על הילדים הקטינים שהתמזמזו כשהשעה 2:55 בלילה.
חמודים
שואל השאלה:
חח זה היה בשתיים עשרה בלילה
אנונימית
יעני הם קטנים?
לא כל כך הבנתי.
שיהנו , לא אוהבת את זה אבל
חחח האירוניה ^^
הם רצים קצת מהר מדי, אבל זה לא מפתיע אותי
שואל השאלה:
זה מה שאני אמרתי לעצמי חח
אנונימית
בכיף שלהם
למה
פשוט
למה