11 תשובות
לא אוהבת את זה
אבל אין לי שום זכות להתערב
אבל אין לי שום זכות להתערב
לא חושבת עליהם כלום.
אני חושבת שזה קצת מוזר שאת חושבת על הילדים הקטינים שהתמזמזו כשהשעה 2:55 בלילה.
אני חושבת שזה קצת מוזר שאת חושבת על הילדים הקטינים שהתמזמזו כשהשעה 2:55 בלילה.
חמודים
שואל השאלה:
חח זה היה בשתיים עשרה בלילה
חח זה היה בשתיים עשרה בלילה
אנונימית
יעני הם קטנים?
לא כל כך הבנתי.
לא כל כך הבנתי.
שיהנו , לא אוהבת את זה אבל
חחח האירוניה ^^
הם רצים קצת מהר מדי, אבל זה לא מפתיע אותי
שואל השאלה:
זה מה שאני אמרתי לעצמי חח
זה מה שאני אמרתי לעצמי חח
אנונימית
בכיף שלהם
למה
פשוט
למה
פשוט
למה
באותו הנושא: