6 תשובות
אתמול עשיתי, זה לא אפשרי בימים הראשונים, כאבים רצח מצח.
שואל השאלה:
וואי וואי שווה את זה? איך היה? אני רוצה לעשות
בהתחלה כן ואחרי זה פשוט מקנחים רגיל
שואל השאלה:
אבל איך אפשר לקנח רגיל כי שאתה לוחץ עם הטישו על האף זה לא כואב?
עשיתי עם מחט
זה כואב ביום הראשון ממש בקטנה

אבל בלילה היה קשה לי להירדם על הצד..
חוץ מזה, אסור לגעת כדי לא ליצור זיהום.

פעם ביום לחטא עם מי מלח וקיסם אוזנים
רק בחודש- חודשיים הראשונים זה כואב, אחרי זה אפשר חופשי לגעת, ללחוץ ולהוציא בלי כאב