7 תשובות
את יכולה לטשטש את ה'אתה' ולכתוב 'את' במקום או לעשות כזה "את*" ואם הם ישאלו תסבירי להם בפרטי
אל תראה להם את.הסטורי תחסום אותם או משהו
או שפשוט תסביר להם
או שפשוט תסביר להם
שואל השאלה:
loueh
אתה* יכול*
loueh
אתה* יכול*
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה סוף כיתה ז' ואמא שלי לא מקבלת... אני לא צריך שהם ידברו על זה עם ההורים ואמא שלי תגלה על זה.
אבל זה סוף כיתה ז' ואמא שלי לא מקבלת... אני לא צריך שהם ידברו על זה עם ההורים ואמא שלי תגלה על זה.
אנונימי
לא להוריד. תהיה גאה במי שאתה.
כן, סליחה, לא חשבתי על זה עד הסוף, מצטערתת :(
אני טרנספוב