6 תשובות
או שאת ערפד.
סתם..
יש לך רגשות.
סתם..
יש לך רגשות.
דמעות לפעמים יורדות לא רק בגלל רגש
זה מייבש את העיניים, לא קשור לרגשות
זה אומר שהבצל לא מרגש אותך מספיק
זה לא קשור , יש חלק שרגישים לבצל וחלק לא
אין קשר לרגשות. זו תגובה של העיניים.
באותו הנושא: