9 תשובות
לא אבל תעשי מהאתר חושבת מי אני בכלל
בטח, בזרת ברגל אפילו.
אנונימית
אני עושה את זה חחח
לא הייתי שמה, אבל מה פדיחה בזה..
למה פאדיחה
אני בן והייתי שם טבעת בזרת.
תעשי מה שיפה בעינייך, זה מה שחשוב
כן למה לא
לא הייתי שמה, אבל לא מוזר, ראיתי הרבה בנות ככה
לא פדיחה
כן