10 תשובות
להרגיש כמו האוויר בשקית הצ'יפס
שואל השאלה:
אני עדיין מרגיש כמו זיקית (בגלל התקרית עם הזבוב)
ואיזה מביך! כתוב לי "אנונימית..??"
אני עדיין מרגיש כמו זיקית (בגלל התקרית עם הזבוב)
ואיזה מביך! כתוב לי "אנונימית..??"
אנונימית
צר לי אבל את מקרה אבוד,אבל בואי כולנו מרגישים כמו זיקיות לפעמים
וזו חייה ממש מאגניבה
שואל השאלה:
את? :(
את? :(
אנונימית
מה יש לך אני זיקית מלידה
אז עכשיו אתה מרגיש כמו ביסלי?
שואל השאלה:
^ היי זה גרם לי להרגיש טוב עם עצמי
והעלה לי מאוד את הביטחון העצמי
^ היי זה גרם לי להרגיש טוב עם עצמי
והעלה לי מאוד את הביטחון העצמי
אנונימית
בלי אוויר אי אפשר לחיות
שואל השאלה:
התכוונתי שאני בן למה לקרוא לי בת כי סטיפס התבלבלו
התכוונתי שאני בן למה לקרוא לי בת כי סטיפס התבלבלו
אנונימית
באותו הנושא: