7 תשובות
שהיא כנראה השתכרה או משהו ואיבדה שיקול דעת
או שהיא פשוט נהנתה
אנונימית
מגעילה
כנראה שתתה הרבה יותר מדי.
FML
קצת מוגזם לדעתי
אבל שתעשה מה שהיא רוצה לא צריך לשפוט כל הזמן.
החיים שלה.
שיהיו לה חיים טובים
שתתה יותר מידי
מותר להגיד פה שרמוטה?