5 תשובות
אני לא רואה משחקי הכס זה אוברטייד ראיתי עד העונה השנייה צריך לאחוז ראש יותר מידי עם כל העמים השבטים והממלכות
שואל השאלה:
זה לא אוברייטד תנסי עוד קצת כי שני העונות הראשונות דיי מעפנות
זה לא אוברייטד תנסי עוד קצת כי שני העונות הראשונות דיי מעפנות
האמת?
שזה ממש ממש לא מה שציפיתי.
לא ציפיתי למשהו מוגדר, אבל ציפיתי ליותר
כן, האיחוד של כולם מאוד ריגש אותי כי תכלס חיכיתי לראות את זה שבע עונות
כשג'יימי ראה את בראן, הייתה לי צמרמורת מטורפת משום מה
והקטע עם הילד ההלך, כמעט השתנתי על עצמי.
אבל זה עדיין, לא מה שציפיתי
בכל אופן.
הציפיה שלי מהעונה הזו גבוהה ואני יודעת שהם יתעלו על הציפיות שלי, נקווה שחמשת הפרקים הבאים אכן יהיו מוצלחים ושווים את השעות והכאב שחוויתי מהסדרה הזו.
שזה ממש ממש לא מה שציפיתי.
לא ציפיתי למשהו מוגדר, אבל ציפיתי ליותר
כן, האיחוד של כולם מאוד ריגש אותי כי תכלס חיכיתי לראות את זה שבע עונות
כשג'יימי ראה את בראן, הייתה לי צמרמורת מטורפת משום מה
והקטע עם הילד ההלך, כמעט השתנתי על עצמי.
אבל זה עדיין, לא מה שציפיתי
בכל אופן.
הציפיה שלי מהעונה הזו גבוהה ואני יודעת שהם יתעלו על הציפיות שלי, נקווה שחמשת הפרקים הבאים אכן יהיו מוצלחים ושווים את השעות והכאב שחוויתי מהסדרה הזו.
איזה מתח ח ח ח ח ח ח ח
ראית 3 פעמים רצוף יא מכורה חח
ראית 3 פעמים רצוף יא מכורה חח
כמעט בכיתי בחלק שג'ון סנואו סופסוף פוגש את בראן ואת אריה.
תמיד אהבתי את דיאנריז אבל אני חושבת שהאגו קצץ עולה לה לראש (בחלק שהיא איימה בצורה סמויה על סאנסה). ג'יימי הולך ממש להסתבך בפרק הבא שדיאנריז תשים לב שהוא בווינטרפל בגלל שהיא תגלה שהוא זה שרצח את אבא שלה.
את סרסיי לא ממש שנאתי בעונה 6 בגלל כל הקטע של הדרור והילדים שלה שמתו אבל עכשיו אני שוב שונאת אותה כי היא ממש בוגדנית.
תמיד אהבתי את דיאנריז אבל אני חושבת שהאגו קצץ עולה לה לראש (בחלק שהיא איימה בצורה סמויה על סאנסה). ג'יימי הולך ממש להסתבך בפרק הבא שדיאנריז תשים לב שהוא בווינטרפל בגלל שהיא תגלה שהוא זה שרצח את אבא שלה.
את סרסיי לא ממש שנאתי בעונה 6 בגלל כל הקטע של הדרור והילדים שלה שמתו אבל עכשיו אני שוב שונאת אותה כי היא ממש בוגדנית.