11 תשובות
לא מה הקשר חח
מממש לא
אני גרה פה וממש לא מפחיד פה וברכבת
אני גרה פה וממש לא מפחיד פה וברכבת
לא הכל טוב
חח לא
שואל השאלה:
ויש סיבה שאמא שלי לא תסכים אם אשאל אותה? תןדה
ויש סיבה שאמא שלי לא תסכים אם אשאל אותה? תןדה
אנונימית
לא
למה זה אמור להיות מסוכן? זה בסדר לא יקרה לך כלום חח
למה שיהיה מסוכן?
לא
מסוכן גם לנשום
את לא תמותי
את לא תמותי
לא, למה שזה יהיה מסוכן. אני נסעתי, הרבה פעמים, גם בלילה. פשוט תדאגי שיהיה מי שיחכה לך בתחנה.
באותו הנושא: