11 תשובות
לא מה הקשר חח
מממש לא
אני גרה פה וממש לא מפחיד פה וברכבת
לא הכל טוב
שואל השאלה:
ויש סיבה שאמא שלי לא תסכים אם אשאל אותה? תןדה
אנונימית
לא
למה זה אמור להיות מסוכן? זה בסדר לא יקרה לך כלום חח
למה שיהיה מסוכן?
לא
מסוכן גם לנשום
את לא תמותי
HOH
לא, למה שזה יהיה מסוכן. אני נסעתי, הרבה פעמים, גם בלילה. פשוט תדאגי שיהיה מי שיחכה לך בתחנה.