2 תשובות
בטוחה שאם זה היה הפוך ("דיבור נגד מאמינים") אנחנו גם היינו לוקחים את זה כמשהו אישי
שואל השאלה:
הייתי לוקח את זה יותר גרוע. אם זה היה משהו אישי נגדי - הייתי מבליג, כי הבזיונות מכפרים על העוונות, אבל זה זה נגד המאמינים רק בגלל שהם מאמינים במה שהם אמורים להאמין - זה ביזוי האמונה וזה יותר גרוע מהכל.
הייתי לוקח את זה יותר גרוע. אם זה היה משהו אישי נגדי - הייתי מבליג, כי הבזיונות מכפרים על העוונות, אבל זה זה נגד המאמינים רק בגלל שהם מאמינים במה שהם אמורים להאמין - זה ביזוי האמונה וזה יותר גרוע מהכל.
באותו הנושא: