17 תשובות
לא תלוי אני צריכה לדעת מה האופי שלו
לא. אבל הייתי נותנת לו צ'אנס
לא, זה תלוי באופי בעיקר
תלוי.
בעני צריך להימשך ליופי ולאופי באופן שווה.
כי אם אין משיכה חיצונית אז זה תא יחזיק.
וההפך אם אין משיכה לאופי אין אהבה.
בעני צריך להימשך ליופי ולאופי באופן שווה.
כי אם אין משיכה חיצונית אז זה תא יחזיק.
וההפך אם אין משיכה לאופי אין אהבה.
לא
שואל השאלה:
אז איך אתן מסבירות שיש כאלו שהן מתאהבות בערס מסריח
אז איך אתן מסבירות שיש כאלו שהן מתאהבות בערס מסריח
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שאתן אוהבות ערסים?
זה מה שאתן אוהבות ערסים?
אנונימי
מה זאת אומרת?מתאהבים בבן אדם על ידי משיכה לאופי וליופי
שואל השאלה:
גם לי אופי אז למה אף אחת לא תאהבת בי, וגם אני חתיך
גם לי אופי אז למה אף אחת לא תאהבת בי, וגם אני חתיך
אנונימי
ניסת לדבר עם בנות?
בן כמה אתה,למשל בתיכון זה יותר קשה לרוב מתביישים.
אם אהבתי את האופי אז בכל מצב
וגם צנוע.
תיראה משיכה זה דבר שמשתנה מאחת לאחת.. ויש כאלה שנמשכות לערסים.. לביטחון העצמי שלהם ולהתנהגות שלהם.. אז כן כח אחת והמשיכה שלה
תיראה משיכה זה דבר שמשתנה מאחת לאחת.. ויש כאלה שנמשכות לערסים.. לביטחון העצמי שלהם ולהתנהגות שלהם.. אז כן כח אחת והמשיכה שלה
אני לא אוהבת ערסים
ממש לא
שואל השאלה:
אתה כתבת את כל זה?
אתה כתבת את כל זה?
אנונימי
באותו הנושא: