6 תשובות
אחי
אמא .
סבתא שלי
את ההורים,וואו פאקינג עשו בשבילי ויעשו בשבילי הכל.
מפרנסים,דואגים , מאכילים .
אני אוהבת אותם .
מפרנסים,דואגים , מאכילים .
אני אוהבת אותם .
סבא וסבתא
סבא סבתא את ההורים שלי כמובן ואת הרבי מליובאוויאטש
באותו הנושא: