8 תשובות
אכלתי
יאכל
כלום
וכלום
אוי האמת שלא עשיתי כלום החום וגם לא נראה לי שאני יעשה
ישנתי ונראה לי שאני אחזור לישון.
ניקיתי את הבית
שיעורים שנתנו לחופש
כותב שיר
הסתפרתי , קצת עבודות לחופש , בייביסיטר , עשיתי שופינג ועוד הספקתי שנצ
הלכתי לבצפר כי יש לי תגבורים
והיה לי שיעור נהיגה
והיום כנראה שלא אעשה כלום. יש לי בית ריק אבל כנראה שאשאר לבד בבית ואצייר או אעשה מוזיקה.
:-)