4 תשובות
לא עדיף לך! כל האנשים הקרובים עליי שעשו החלקה נהרס להם השיער! הוא נשר והיה שרוף לגמרי וזה לא קצת אנשים זה הרבה
בהתחלה השיער שלך יהיה קרשים אחרי שבועים זה יראה טבעי יותר
שואל השאלה:
אם אני יעשה החלקת קארטין זה יראה שעשיתי החלקה?או שזה מהחלקות האלה שלא כל כך רואים הבדל?
אם אני יעשה החלקת קארטין זה יראה שעשיתי החלקה?או שזה מהחלקות האלה שלא כל כך רואים הבדל?
אנונימית
קארטין - 350 היא ממש טובה ולא הורסת את השיער (עד כמה שאפשר
באותו הנושא: