4 תשובות
אולי תנסי לשאול אותו
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לכתוב לו כבר כמה פעמים ולדבר ברגשות - אבל לא בצורה לוחצת או מעיקה מדיי, אבל הוא לא עונה.. יכול להיות שהוא פשוט לא מעוניין? אני לא רוצה להישמע נואשת ולכתוב לו "אתה רוצה שיהיה משהו בינינו בכלל או שניפרד כידידים?"..
ניסיתי לכתוב לו כבר כמה פעמים ולדבר ברגשות - אבל לא בצורה לוחצת או מעיקה מדיי, אבל הוא לא עונה.. יכול להיות שהוא פשוט לא מעוניין? אני לא רוצה להישמע נואשת ולכתוב לו "אתה רוצה שיהיה משהו בינינו בכלל או שניפרד כידידים?"..
אני לא מכירה את המקרה ואני 'הלכתי על זה' כדי לגלות שהוא היה בעניין אבל לא מספיק. במקרה שלי בכל אופן... לדעתי אם את מעוניינת תנסי, תהיי כנה איתו ותראי אם הוא מעוניין, ואם גילית שלא, אל תתעקשי. יגיע מי שכן.
גם לא כולם מגיבים טוב לשיחות על רגשות, ממש קשה לי לענות בהרחבה כי אני לא מכירה את המקרה אבל לדעתי אנשים שרוצים צריכים להראות ןאנחנו לא צריכים לשבור את הראש ולנחש