2 תשובות
מישלחת ששולחת שכב"ג למכנה קיץ של ארה"ב כדי ליראות איך זה ועוד שיט בסיגנון
המשלחת של הצופים לארה"ב היא משלחת ארצית שבני נוער בכיתה יא ויב עוברים מיונים נורא נורא מסיבים יש 2 סוגים של המשלחת בארה"ב אחת שזה מחנה קיץ כמו בישראל רק בחו"ל שאתה נשלח להדריך והמשלחת השנייה זה כאילו לייצג את צופי ישראל ובאופן כללי את ישראל דרך תהלוכות שירים ריקודים וכולי זו משלחת ממש שווה ונורא נהנים בה וצוברים חוויות מכירים חברים מתארחים ומטיילים