7 תשובות
כןן ליםם
אנונימית
קיץ בישראל זה לא כיף אין בעיה שיהיה חם אבל פליז בלי לחות זה כזה דוחה
אנונימית
יש לי ספריי הגנה לגוף, קרם הגנה לקעקועים, קרם הגנה לפנים, אני לגמריי מוכנה.
שואל השאלה:
מה נראלך אני רק מחכה להשתזף קצת
אנונימית
זה פשוט לא בריא אז גם אני מוכנה עם קרם הגנה^
לא מוכנה נפשית לקיץ, אני רוצה את החורף שלי
יש אנשים שלא יכולים להשתזף, כמוני, שבדקה בשמש אני נשרפת קשות. (ויש לי גם קעקועים, מנסה לשמור עליהם)