4 תשובות
נכון גם אצלי
תתווכחי וזה לא יעזור או שתביאי אישור מההורים או מרופא
תתווכחי וזה לא יעזור או שתביאי אישור מההורים או מרופא
אצלי יש מורים שמסכימים ויש שלא אבל לרוב פשוט יוצאים בלי לשאול
חחח מכיתה ג' אני לא שואלת תמורים מתי שבאלי אני יוצאת
אמאלה מה זה השטויות האלה אם אני לא טועה יש זכות לצאת לשירותים בזכויות התלמיד
באותו הנושא: