8 תשובות
אם את על אזרחי אז את נוסעת רגיל כאזרח. ייתנו לך לנסוע עם חוגר רק על מדים...
שואל השאלה:
אבל אמרו שזה ביגלל שזה חג מותר
אנונימית
זה שאת שוחרת זה לא אומר כלום. את שייכת בינתיים לצה"ל כמו חיילת רגילה עם כמה חוקים ונהלים צבאיים רק במסגרת בית ספרית.
שואל השאלה:
אחזה מחוז אתה
אנונימית
באר שבע
אני תמיד נוסע עם השוחר על אזרחי, כמה פעמים בדקו אותי גם ברכבת וגם באוטובוס ולא אמרו כלום.
לא יודע... אצלי מותר תמיד.
אבל אל תקחי סיכון, תבררי אצל הנהג.
שואל השאלה:
המדריך שלי אמר שהוא יודע שמותר רק בסופשים
אנונימית