2 תשובות
לא חושבת, האתר נהיה יותר מקום הכרויות לבני נוער וזה מרתיע אנשים קצת יותר מבוגרים שבאמת רוצים לעזור או לקבל עזרה.
אממ דווקא אני חושבת שפעם היו יותר בני 19-21 מאשר היום, אני בת 18 ובקושי רואה כאן אנשים בגילי
באותו הנושא: