4 תשובות
נראלי שכשאתה עושה בדואר אתה יכול לבחור
לא אתה יכול לשלם בשקלים אין בעיה
בשח התכוונתי, גם בעלי וגם באסוס הם יקבלו הכל
דולרים עדיף
באותו הנושא: