15 תשובות
אל
שואל השאלה:
בנים, ערסיות זה סקסי? זה מושך אתכם?
בנים, ערסיות זה סקסי? זה מושך אתכם?
אנונימית
למה לך?...
ממש לא זה מושך רק את הערסים
אל תעשי את זה. נראלי פחות יחבבו אותך.
בשביל מה את רוצה?
ערסיות אישית לא מושכות הרבה בנים שאני מכירה
למה לנסות להיות משהו שאת לא?
ערסיות אישית לא מושכות הרבה בנים שאני מכירה
למה לנסות להיות משהו שאת לא?
לא זה מוריד
לפחות לי
לפחות לי
אל, זה ממש מוריד גם בתור חברות בין בנות
בנות שמתנהגות בכוונה כמו ערסיות הופכות לעוד שטיח על הקיר מבחינתי.
תקללי כול 13 דקות
תשלחי כל 13 שניות
תקללי*** תיקון אוטומטי
לשמוע דודו פארוק
אל תעשי את זה תאשרי כמו שאת בדרכ זה מושך את הבנים הכי לא טובים והמדורדים אל תדרדרי למקום הזה בבקשה
תלבשי גינס וחולצות בטן תקללי תעשי איפור תשימי שרשראות עגילים טבעות צמידים מזהב וכסף תעשני ותשתי וזהו
באותו הנושא: