5 תשובות
כי זה כל מיני סוגים של שירים.. כמו סןג של קראש.. אחרי כמה זמן נמאס לך מהם
כן הגיוני.
חחח הגיוני למרות שאני לא מצליחה לדמיין את עצמי מפסיקה להקשיב להם, הם כלכך יפים!!!!❤
שואל השאלה:
אני מתכוונת לכל השירים
אנונימית
כן גם לי זה קרה וזה ממש מבאס