7 תשובות
לא מגזימה בכלל, צודקת ב100%
את לא מגזימה בכלל , מי הוא שיתבייש בך בכלל .
ברור שאת לא מגזימה!!
מה זאת ההתנהגות הזאת שלו כלפייך? זה לא הגיוני שהוא אומר שאת מביכה ומתבייש בך. מה זה הדבר הזה?
בן זוג צריך לקבל אותך עם ההתנהגות שלך, ולבוא אלייך בביקורת כזאת זה פשוט מגעיל. ואם הוא מתבייש בך, הוא לא ראוי שתהיי איתו בכלל
מה זאת ההתנהגות הזאת שלו כלפייך? זה לא הגיוני שהוא אומר שאת מביכה ומתבייש בך. מה זה הדבר הזה?
בן זוג צריך לקבל אותך עם ההתנהגות שלך, ולבוא אלייך בביקורת כזאת זה פשוט מגעיל. ואם הוא מתבייש בך, הוא לא ראוי שתהיי איתו בכלל
צודקת לגמרי!!!!!
בכלל לא מגזימה.
הוא צריך ללמוד להעריך אותך יותר
הוא צריך ללמוד להעריך אותך יותר
את צודקת לגמרי.. תני לו להעריך
אם הוא מתבייש להיות איתך בציבור אז שלא יהיה איתך בכלל את לגמרי צודקת.
באותו הנושא: