6 תשובות
אין לי אויב מה זה פה דופנשמירץ?
אנונימי
חחח אין לי אויביים
אבל להשלים אם היה לי
להוכיח שהוא טועה מה לעשות אני אנוכי
אנונימי
שניהם חח
אם היה לי אויב הייתי מעדיפה להשלים איתו, תלוי גם מה היחס שלי כלפיו
אנונימית
להוכיח שהיא טועה מול כולם. אני לא אנוכית זה מגיע לה...