3 תשובות
שואל השאלה:
לא להכנס לים אלה להשתזף
לא להכנס לים אלה להשתזף
אנונימית
לא יודעת איך אצלך אבל אצלנו אין שמש.
לא.. יצאתי בשישי היה 23 רק רצחח לא נכנסתי לים באסנ
באותו הנושא: