5 תשובות
שואל השאלה:
ועשיתן את זה עם מחט או אקדח?
לא זה ממש לא כואב (רק מאל תישן עליו בימים הראשונים) עשיתי עם אקדח
לי יש.. עשיתי את זה שאת עושה זה לא כואב הכאב בא אחרי שאת עושה למשל אני לא יכולתי לישון על האוזן שבועיים