8 תשובות
מכניסים אותה לפה של השותף
חח חייבת להגיד שהכותרת הצחיקה אותי.
אף אחד לא יודע איך להסביר להתנשק זה פשוט קורה כולם גרועים בהתחלה העיקרון הוא לאלהישאר באותה פאוזה ולגבי הלשון פשוט להכניס חח אבל בלי לבדוק סתימות.
שואל השאלה:
משהו רוצה להסביר ולא להיות ציני?!
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מצחיק
אנונימית
אני אסביר
MLE
מצמידים שפתיים באיטיות ומנשקים את השפה התחתונה/העליונה בעדינות, תתני לרגע להוביל את שאר המהלכים ;)
את פשוט צריכה להבין שאין לזה נוסחה מסוימת נשיקה באה מהנאה של רגע.
אם תעשי את זה באופן טכני של ככה ואז ככה לפי מה שאמרו לי זה לא יצא טוב את צריכה פשוט להנות מהרגע ולא להישאר אדישה, לגעת בפרטנר
לא פותחים את הפה מידי, שלא ייצא מצב שהשפתיים של האחר בתוך הפה שלך. לא קטן מידי, כדי שלא יהיה אותו מצב רק הפוך. להרגיש את השפתיים של האחר, להבין מתי הוא פותח, שיזרום. לגבי הלשון, זה לא "פשוט להכניס" זה עניין של הדרגתיות של מינון. את מכניסה קצת, לא את כל הלשון (תלוי לאיזה מצב הגעתם חח), ולא צריך כל פעם. לעוד שאלות/פרטים, תפני בפרטי :)
MLE