יש בנות בעבודה שלי שמעצבנות אותי ממש, שמתערבות לי במה שאני עושה, ויש מצב שזה מקנאה גם..
אני עובדת במפעל, ולא הרגשתי טוב ביום רביעי וחמישי ( קיבלתי מחזור ) וכאבה לי הבטן ממש.. אז לא רציתי לעבוד בדברים הקשים, במכונה, ולשים מילוי במכונה.. ( שזה להתכופף, לעבוד מהר ובלחץ) אז כל אחת פתחה עליי עיניים, עברתי ליד המכונה ואחת העובדות צעקה עליי ואמרה " אני לא מבינה למה את לא במכונה?" אמרתי לה שכואבת לי הבטן, אז היא אמרה אז למה באת בכלל? ובקיצור דיברה מגעיל. זה דיי ברור שזה מקנאה, ואני ממש לוקחת את זה קשה ומתעצבנת ואפילו בכיתי מזה. לדבר עם המנהל לא אופציה, הוא יצדיק אותן שאני צריכה להיות במכונה. איך להפסיק להתייחס להערות כאלה מהבנות האלה? אני לוקחת הכל קשה ממש