206 תשובות
כלכך יכולה
חחח יש ויש
יש כאלה שיכולות
90% מהפעמים שלא
אנונימי
תלוי בגודל
יכולהה ממש
יכולה אבל תלוי עד כמה הבן חזק ועד כמה הבת חזקה
היא יכולה, תלוי בבת ובבן
יכולה
or,
אחות שלי בת 13 בקרב מגע
היא יכולה לפרק אותי מכות אם היא תרצה xd
אותי אף בת לא יכולה לפרק במכות
אנונימי
אפשר
אבל לא בנות
אנונימי
תלוי מי הבן ומי הבת
בטח שכן, תלוי איזה בת ואיזה בן... יש בנות שנלחמות מפחיד, לוחמות בליגה המקצועית מפרקות את רוב הבנים...
ברור שיכולה אבל תלוי איזה בן
בטח בטח תמשיך לחשוב^
שואל השאלה:
הוא התכוון שבנים כן מצחים אותו
אנונימי
אולי בנים מנצחים אותי
אבל בנים זה משהו אחר
לא דיברתי על בנים
אנונימי
יכולה!!!! אני יכולה לשבור למישהו את העצמות אם בא לי, אבל אני לא עושה את זה.
זה מוכח מדעית שגבר ממוצע יותר חזק מאישה ממוצעת ברור שיש יוצאי דופן אבל הבנת את העיקרון
עובדה שכן.
לרוב לא. כי ככה זה ביולוגית. אבל כמובן יש בנות יותר חזקות מבנים. אבל הבת הכי חסקה לא תנצח את הבן הכי חזק.
כן, יכולות אבל הרוב לא.
זאת שרשמה שאם בא לה היא יכולה לשבור את העצמות.
בכנות אם אני מביא לך עצם של יד את לא מצליחה לשבור, סו..
nintendofangirl
מה את צוחקת מאיפה המצאת את זה?
אנונימי
אני דיי בטוחה שמה שהיא אמרה היה ביטוי. אבל לא באמת קל ככ לשבור למישהו עצם
גם בלי לשבור עצם
היא לא יכולה לנצח אותי במכות
אנונימי
זה לא שזה בלתי אפשרי
אבל בוא רגע נודה וניהיה כנים ואני בטוח שגם הבנות פה יודעות את זה
רוב הפעמים בנים יותר חזקים פיזית נכון שיש בנות שהן ממש חזקות פיזית ויכולות על גברים
אבל באמת צריך להיות עיוור וחירש כדי להגיד שנשים יותר חזקות מגברים (בממצוע)
אנונימי
האמת שזה כן די קל^
למה לא?!
גם בנות חזקות!!

#_רוצה_שווה_יכולה
יכולה מאוד
שואל השאלה:
מאיפה הבטחון הזה?
אנונימי
כל מקרה לגופו
בטח שהיא יכולה תלויי מי יותר חזר
אבל בנות לא חזקות
אנונימי
תלוי בבת ותלוי בהן חחח
לא כי הרי אנחנו הבנות חלשלושיות בלי מסת שריר
אנונימית
לגמרי יכולה !!
תלוי איזה בת ותלוי איזה בן.
די לנסות ליצור ריבים כדי להיות בחמות
בטח שכן! מדברת מניסיון...
אני עובדה חייה שכן
זאת שאלה של פמניסטיות אני די בטוח האנונימי זה אנונימית.
והתשובה לכך לא כל הבנות.
פחח עושים לכן פוו אתם עפות
אנונימי
תכף אני אעשה לך פוו עם בוקס לפנים ונראה לאן תעוף
אם היא לא יכולה כנראה שאני לא בת(:
שקט סהר אני אתפוס לך את הידיים נראה
אנונימי
מי יכולה עליי מיי
בנות זה נכון
90% מהגברים חזקים יותר מנשים
אבל זה בגלל שנשים בדרך כלל לא מתאמנות (לפחות לא על פיתוח שריר)
וגברים לעומת זאת חזקים מרגע לידתם ומתאמנים לרוב במשך כל ילדותם עד לבגרותם
אני מגיל צעיר מתאמנת בהגנה ומפתחת כוח ולכן אני מאוד חזקה
סהר אותך כבר ניצחתי :x
אנונימי
בגלל זה אתה האנונימי כי אתה "כבר ניצחת"
כל כך יכולה ברור זה שאתם בנים אנחנו לא יכולות?
אולי אני אנונימי אבל את כבר יודעת מי אני
אנונימי
שואל השאלה:
מי אתה אנונימי
אנונימי
אתה זה שהיה שאלה דומה לשאת וגם חשב ככה
כל הבנים מכות עליי
שוברת את כולכם נודרר
יש כאלה שיכולות
מי בא מכות?
כן סהר זה אני
אז כבר ניצחתי אותך יא בריונית אחת ;)חח
אנונימי
באמא אני והבנות כאן קורעות את כל הבנים
נו באו נגדי נראה אתכן
אנונימי
סהר מל,
"באמא" שאני לבד קורע את כל הבנות כאן.
(איך לגרום לכל הבנות באתר לשנוא אותך בפחות מ5 שניות.)
היא לא שונאת אף אחד
אולי היא חזקה
אבל זה חוצפה מצידה להגיד שהיא מנצחת אותי
אנונימי
אנונימית זה ברור שגם בנות יכולות, אבל הרוב הם הבנים.
חחח לגמרי, האמת בעיטה אחת ל$@#& וסגרתי בסטה...
לא תצליחי לתת בעיטה אלא אם כ תבואי בהפתעה אבל ככה סתם קרב 1 מול 1 לא תצליחי
אנונימי
בטח שכן יש כאלה שמתאגרפות ומתאמנות
בייב נוני, בעיטה אחת כואב כמה שניות ואז באים ומפרקים אותך.
אנונימית מתי בדיוק אמרתי שלא?
ברור שיכולה.
מאוד תלוי בגבר ומאוד תלוי באישה,
בדיוק כמו שזה תלוי אם זה אישה ואישה או גבר וגבר

אישה *יכולה* להיות יותר חזקה מגבר
ולכל השוביניסטים, כן, תפנימו
זה קשור למבנה גוף
עצמות של בן חזקות יותר תפנימו כבר
אנונימי
למה ככה חזק.
ולכל הפמניסטיות, תפנימו שבעיטה לביצים לא תגרום לנו לא להחזיר לכן.
ורוב הגברים חזקים מבנות תפנימו.
אנונימית לא אמרתי דבר כזה.
ברור שחלק יכולות.
רק מודיע לכל הבנים שמקבלים מינוסים, זה ליטרלי בגלל שהרוב באתר הוא בנות אם היה גם בנים וגם בנות במידה שווה לא הייתם מקבלים אותם.
שום בת לא ניצחה אותי אף פעם קשה להודות בזה
אנונימי
מה לא נכון?
חבר שלי (כיתה יא) רב מכות עם בת והפסיד..
הם התאבקו ממש רציני, זה לא שהוא ויתר לה או משהו
אם ניצחה אותו בפוקס זה קורה
אבל לא תמיד היא מנצחת
אנונימי
סהר מנצחת את כולכם
_ana כולם אומרים ככה סו...
מי באה מכות מולי נראה :o
אנונימי
הא לי לרצוח את מי שרשם את זה
הלו הלו תרגעי
מה זה הדיבור הזה?
אנונימי
חח אני לא מפחד אני גבר
אבל דברו רגוע, כן?
אנונימי
יש כאן כל כל הרבה בנות/בנים שחיים בסרט וזה מחרפן. בנינו אף אחד לא יודע מי מאחורי המסך, עדיף שתשתקו.
חחח האנונימי למעלה^ אתה בעיקר אפס.
אנונימי
אני אפס? אה? למה? חוצפהה
אנונימי
אל תזלזלו בכוח של הבנות
ברור שיש בנות שיכולות אבל יש גם כאלה שלא
הסגלגל, אני יודע שזה מוזר אבל יש בנות בחו"ל שאונסות בנים.
^ חס ושלום, דיברנו על כוח פיזי

מי שעושה דבר כזה זה רשע
אנונימי
חח תלוי בסיטואציה, יש מקרים שלא ויש מקרים שכן. אני אישית קרעתי מישהו במכות אבל הוא קרע אותי חזרה לול
ברור שיכולהה
^ corys חח תחליטי
אנונימי
^ סיוט
אנונימי
^ אנונימי חח מה יש לי להחליט? אמרתי תלוי בסיטואציה, לפעמים אפשר ולפעמים אי אפשר, מה לא טוב בדיוק במה שאמרתי?
https://www.youtube.com/watch?v=zvjuxxnsfgc&t=117s
הבחורה הזו ככל הנראה תביס כל גבר ממוצע - חזק.
הסגלגל
גם בנות חזקות תפסיק להכליל שכולם לא
אנונימי
corys תחליטי אם את קרעת אותו או הוא קרע אותך
אנונימי
^ גם וגם מה לא ברור אלוהים -_-
אני מנצח את שניכם
אנונימי
פעם קרעתי בן במכות
חחח
אנונימית
אתן מגזימות... ברור שבנות מסוימות יותר חזקות מבנים מסוימים. אבל בואו, ברור שבכללי בנים יותר חזקים מבנות וזה טיפשי להתווכח עם זה.
ובאמת יש פה הרבה יותר בנות
תלוי איזה בת, תלוי איזה בן...
לא צריך להכליל
זה שבנים חזקים יותר בדרך כלל לא אומר שבת לא יכולה לקרוע בן במכות
אנונימית
אף בת לא יכולה לנצח אותי, זה לא גברי, אה
אנונימי
אתה מפחד על הגבריות שלך?
פחחח אונסים אותן בקלות?
סגלגל תגיד את זה לחברה של אחותי
שני בנים ניסו לאנוס אותה במועדון והיא הייתה שיכורה
הם לא ידעו על מי הם נפלו
5 דקות והם ברחו
אני הלכתי מכות נגד כיתה שלמה ופירקתי אותם
ואף אחד מהם לא חטף ל***
רק במקרים בודדים נתנתי ל***
אתם הבנים חסרי הבנה פשוט
חוץ מזה זה לא קשור רק לכוח, צריך גם אסטרטגיה(:
ככה שוויכוח על מכות בכלל לא לוקח כאן צד
אנונימי
כשמדברים על שתי בנות אומרים שתיכן
סליחה זה הציק לי בעין^^
קודם כל אם ניסו לאנוס אותה אז מגיע להם מכות

מה זה ככה חזקה חברה שלך הזאתי :\
אנונימי
כן,
או שהיא חזקה במיוחד
יותר בולט שמישהי אלופה באומנויות לחימה
ואז עם טכניקה אפשר לגבור גם על אדם עם מבנה גוף יותר חזק
גם זה:
https://youtu.be/o1_d1jqj5tu
בימים טרופים אלה חובה לכל בת ללמוד אומנות לחימה!!

כל טוב
שתיכן טוב סליחה
אנונימי
חליפה
כן אני באומנויות לחיצה לכן אני יודעת אסטרטגיה
אבל גם לפני שלמדתי אומנויות לחימה כיסחתי על ימין ועל שמאל
פעם הייתה לו בעיית עצבים
אח שלי עצבן אותי
נתנתי אגרוף לטלוויזיה הענקית שלנו שעלתה 6,500 שקל
חצי מהמסך נשבר
עדיין לא נותנים לי דמי כיס
אנונימי
גבר שמנסה לאנוס מגיע לו מכות חשמל(:
תלוי בבת.
רוב הבנות לא.
אני לא מאמין לך שאת כזאת חזקה
אם אני הייתי נותן אגרוף לטלויזיה היד שלי בטח הייתה נפצעת
אנונימי
זה תלוי.. אם אני אדבר על עצמי דוגרי אני לא אצליח.. למרות שאני יחסית חזקה..
אבל בהשוואה לבנים לא, אם הם ינסו ללכת איתי מכות אני כנראה אפסיד..
אנונימית
לשאלה כן,
********************
באומנות לחימה חשוב לנתב את הכוח בצורה נכונה (ולא להזיק סתם)
מי יתן וגם בארץ אומנות לחימה לנשים יהיה פופולרי ממש כמו ב-ארה"ב ובשאר העולם
ב-ארה"ב פותחים הרבה דוג'ואים במקומות מרכזיים והנשים לוקחות חלק מלא בזה
גם באימונים,וגם בפתיחת מקומות
https://youtu.be/e57sv2aixl0
https://youtu.be/mrfajiip7_o
https://youtu.be/lf_zi3v0kzw עם האגדה מרקו רואס (במקור מ-ברזיל, כיום חי ב-ארה"ב)
תותחית-על
תלוי בבת ותלוי בבן. אבל אין חוק כזה שבת לא יכולה לקרוע בן במכות, זה יכול לקרות וזה קורה הרבה
חח הדבר הכי מעצבן בעולם שזה שבחורה קורעת אותי במכות :\
אנונימי
לכל הבנות הפמיניסטיות הדגולות- תכירו באמת, רובכם כאן לא תצאו בשלום אם תנסו לקרוע בן במכות.
אנונימית
אתם כל כך חיים בסרט
באמת שאני קורעת אותכם מכות
וזה גם לא משנה כמה שנים אני מתאמנת
אני יכולה בשניה שתבין על הרצפה
אני רב כל הזמן מכות עם אחותי וואלה תתפלאו שאני זה שמפסיד.
אנונימי
סהר מאיפה את בטוחה בעצמך כל כך, אולי הפוך ואת תהי על הריצפה? מה זה הבטחון הזה
אנונימי
בטוחה בעצמי מה רע? מתאמים לי שאתה תהיה על הרצפה לא ההפך
מה זה משנה? מה כל כך אכפת לך?
שתיהיה בטוחה בעצמה עד השמיים
אנונימית
תודה אנונימית❤
אני על הריצפה? :x זה לא יקרה

אנונימית אני לא אוהב שככה היא מאיימת :x
אנונימי
לא מאיימת מבצעת :-p ועובדה שזה יקרה
חח את לא יודעת מי אני כדי שזה יקרה
סהר תרגעי עם האיומים אה?
אנונימי
שתאיים כמה שבא לה
בין אם זה מתאים לך ובין אם לא
אנונימית
אני לא אוהב שמאיימים עלי :|
בסך הכל אמרתי שבנים יותר חזקים
אנונימי
וגם התחלת סצנה^
אנונימית
אתה גם לא יודע מי היא
ותבין
אתה זה אתה אנחנו זה אנחנו
אתה שואל מאיפה הביטחון שלה
אבל אתה כולך מלא ביטחון מסריח מאגו
בטוח שאתה קורע את כולנו פה
חוץ מזה שנכון שאני לא יודע מי היא אולי אני חושב שאני מנצח אבל אני לא מתכוון להרביץ לאף אחת
אנונימי
תודה שאתה חס עלינו ולא תרביץ לנו, קהילת סטיפס ככלל ובנות העולם בפרט מודות לך
אנונימית
אבל היא רצתה להרביץ לי :x
אנונימי
תתמודד
אנונימית
בעיטה לביצים
אני לא פמיניסטית ומודעת לזה שיש בנות חזקות מאוד, אפילו יותר חזקות מבנים
וקוקה קולה חברה של אחותך מלכה!!
אנונימית
זה מצחיק כי בדיוק לפני שבוע הובסתי ע"י נקבה בהורדת ידיים.
אני מתמודד לכן כתבתי לה מספיק לאיים :תירגעו, כולם גיבורים דרך המסך
אנונימי
סלאשית מהמיקרוגל

אני אוהב את זה שאת אומרת משהו לא קשור ומנסה להצחיק אבל לא ממש עובד לך
בטח שכן נותנת לו אחת בביצים וגמרנו
אנונימית
מאיימת אחותך אני גם מבצעת ותאמין לי שלא באמת לך לקבל את התוצאות
אילבן יכולה
אנונימית
לרוב לא
גם מבחינה ביולוגית וגם מבחינה חברתית בנים מתאמנים בתדירות, בצורה יותר גבוהה
אנונימי
יכולה .
כן,
******************
יש עוד נקודות מעניינות:
לנשים יש אגו יותר קטן מגברים מה שיכול יותר לגרום להן להצליח
אומנות לחימה זה גם המון שכל/מוח------------- ככה שעם טכניקה+זריזות אישה יכולה גם לנצח גבר
כמובן שכל מקרה לגופו
ברור שהגבר יותר חזק מבחינת הכוח+מבנה גוף
אך זה לא תמיד אומר שהוא ינצח
סהר מספיק עם האלימות :מה את חושבת לגרום לי לעוד ממך? מה זה " אני מבצעת ולא בא לך לקבל את התוצאות"?
אני לא עשיתי לך שום דבר רע :אם את רוצה להתמודד אני יכול ונראה מי יותר חזק
אבל בקרב תחרתי והוגן בלי לפצוע אותי ובלי שאת תפצעי
אנונימי
יכולה זה הכל מיומנות לא רק כוח פיזי
אה וסהר אני לא אדם רע שאת צריכה לאיים :x בסך הכל אני חושב שפיזית אני יותר חזק, זה בסך הכל עובדה קיימת :)
אנונימי
כן,
יש גם נשים מוכשרות בתחום
https://youtu.be/uoq4ghooose
היא ההשראה לכל הנערות/נשים
ברור. רואים שלא ראית את האנימה '' בת מכחסת בנים.'' נראלי שזה השם. תנסה אותה.
אנונימי אני לא מאיימת אני רק מסבירה לך שפיזית ושיכלית אני יותר חזקה ממך
תנצח אתה 7 שנים של איגרוף תאילנדי 3 שנים של היאבקות ושנתיים של הגנה עצמית
הילד ששברתי לו את האף בכיתה א' יחלוק עלייך
אה סהר זה היה נשמע ממך כאילו את מסוגלת למצוא אותי ו"להראות לי מה זה" :אני מבין שאת חזקה מאוד, אבל מה יש, מותר לי לחשוב שאני יכול לנצח גם אותך :)
אנונימי
צודק גם לך מותר לטעות.
ונאמי כיתה א זה לא אומר כלום, עדיין קטנים
אנונימי
אני רוצה לראות שבן ירביץ לבת, מסכן מה חברות שלה יעשו לו. בכל מקרה בת יכולה
מי שרוצה מכות לפרטי
ראית פעם את הסרטון של המלצרית שאחד הלקוחות שלה נגע בה? היא העיפה אותו לעזאזל
סהר את מאוד אגרסיבית, (הייתי חושב לרגע שאת גבר חח) זה שלמדת אומנות לחימה זה לא אומר מה הכח פיזי שלך, כל עוד לא עשית מולי קרב את לא יכולה להיות בטוחה בכלום
אנונימי
אבל להיות בטוחה בזה שאתה בן עם אגו נפוח שלא שם לב שהצד השני יכול לנצח אותו אני שמה לב ואני לא אגרסיבית אני אומרת את האמת להגיד והייתי גבר אז הייתי יותר גבר ממה שאתה תהיה אי פעם
נאמי איזה סרטון?
אנונימי
בטח שכן יש על כדור הארץ בנות שיכולת למחוץ אנשים בלי בעיה
אנונימי
זה כאילו גאווה שבנות מקבילות לבנים כאן?
אתם מגעילים אותי.
סהר למה את שמה לב? איך בדיוק?
אז מה את אומרת שאת יותר גבר ממני? :\
אם את בטוחה שאת מנצחת אותי אז בואי תוכיחי את זה

(האנונימי למעלה זה לא אני)
אנונימי
כן אני
את כל אחד כאן נירא לי
אני קורעת
אנונימית
יש מלא כאלה ביוטיוב רק תכתוב "women kick guys ass"
זאת לא גאווה להרביץ, פשוט סתמו כבר.
לא
MLE
אמרתי שנגיד והייתי גבר אז הייתי יותר גברית ממך כי אתה לא גברי בכלל
וסיימתי לשוחח איתך כאן זה בטח חופר למלא אנשים בא לך תרשום לי בפרטי ביי
מה שבא לך
אנונימי
בטח שיכולה
למה מי רוצה? שיבוא להתנסות
שואל השאלה:
מה את מוסגלת לעשות?
אנונימי
יכולה בלי ספק
גברים עם דעות קדומות מוזמנים אליי אני אוכיח לכם.
אנונימית
ברור שבת יכולה פשוט תלוי רמת הכוח
שואל השאלה:
מוזמנים? אבל את אנונימית
אנונימי
אתה גם אנונימי. אתם מוזמנים כולכם! אחד על אחד (כלום מוזמנים חוץ מבנים בעלי שרירים מפותחים/ יודעים אומנות לחימה)
שואל השאלה:
אני לא שרירי ולא יודע אומנות לחימה
אבל לא הבנתי למה אנחנו מוזמנים? כאילו נראה לך שכל מי שהוא לא שרירי את מנצחת?
אנונימי
אין פה שוויון וזה לא אמור להיות להרביץ לבת זה מראה חולשה בלי לזלזל יש בנות חזקות אבל 90 אחוז מהפעמים גבר בכוח פיזית הוא הרבה יותר חזק ואת זה רוב הבנות פה יודעות רק שקשה להם לקבל את זה למרות שיש פול דברים שבנות יכולות ובנים לא אף פעם לא יקרה שהבנים יהיו יותר טובים פשוט זה כל אחד הדברים אחרים
אנונימי
וואי אם בן היה מדבר כמו סהר היו קורעים לו פה את הצורה על השפה ותוקפים אותו על כמה הוא אלים ומאיים
למה לא ? יכולה...
אם היא חלשלושית איך היא יכולה?
אנונימי
לא כולנו חלשות יש דבר כזה שנקרא פיתוח שרירים
גם אם תעשי כושר זה לא אומר שתגיעי לרמה שאת יכולה לקרוע בן במכות
אולי אם תעשי כושר 24\7 רק אז אולי אולי
אנונימי
זה מזה לא נכון אני גבוהה ויש לי מבנה גוף גדול יותר אפילו מרוב הגברים נשים שמתאמנות יכולות לקרוע גבר.
מה זה אומר מבנה גוף גדול? את מתאמנת?

וכן אני חושב שאני יותר חזק למרות שאני לא מתאמן בכלל, כי נשים הן עדינות, רואים את זה ישר על הפנים את העדינות
אנונימי
קח דוגמא לאישה שמפתחת שרירים
אני לא מתאמנת אבא שלי גדול ולקחתי את מבנה הגוף שלו, זאת אומרת שלא משנה כמה אני אהיה רזה אני אהיה רחבה יחסית וזה בסדר.
1.לגבי הקישור ^ בנות שלוקחות סטרואידים זה לא ראיה

2. לגבי ההודעה השניה - אני לא רחב, אני רזה, אני לא חושב שזה אומר משהו, ולא נראה לי שבגלל דבר כזה שאת חזקה יותר
אנונימי
^ דברי בשם עצמך
את לא מכירה אותה ולא אותי
אנונימי
היא בת = עדינה
לכן היא לא מנצחת אותי
תשכחי מזה
אנונימי
וזה לא רק היא
זה גם אם תביאי לי את החברה הכי חזקה שלך
אנונימי
אני ממש לא עדינה חחח
תפסיק להתגרות בהן! _ana_ ונאמי אל תתייחסו סתם שוביניסט שלא מבין כלום
אנונימית
מה קשה לשמוע את האמת? אסור לנו להתווכח? כל דבר שאנחנו רוצות לדון עליו פתאום זה פמיניזם? אלה עובדות תתמודד.
אנונימית
אישה לא צריכה להתגרות בגבר, נקודה.
ואתן מתגרות
אנונימי
אתה צריך לשבת בשקט ולהפסיק לפנטז לעצמך
אנונימית
אתן יודעות להתכווח אה?
מה שבטוח בדיבורים בנות חזקות
אבל רק בדיבורים
אנונימי
טוב לי אין כוח לזה יותר, בהצלחה להיות בתול לנצח.
אנונימית
אני חושבת שזה תלוי, יש בנות שאין להם כוח פיזי ממש חזק בניגוד לבנות שכן יש להן, אבל לדעתי בת יכולה לעשות דברים הרבה יותר גרועים מלהרביץ ו'לקרוע'. יואוו איזה מזל יש לך אנונימי יקר שראיתי את זה רק עכשיו אחריי שהתייאשת. אין לי כוח לזה שירדו לי נק אמינות אז בואו לפרטי אנונימי וכל תומכיו רק אם יש לכם אומץץ (אתם תשנה את התפיסה שלך די מהר) וכל מי שמסכום
מזה זה "יש לי מזל?" למה? אני אמור לרעוד ממך כאילו? חח אתם רציניים?
אנונימי