3 תשובות
מבינה אותך וואי אני באותו מצב
אבל יאללה שימי פס
אין לך למה לשמוע שירים עצובים ולהתאבל על זה,שיהנה.
תמיד אחרי פרידה במיוחד בחבר ראשון קשה אבל תמשיכי לחיות את החיים באושר ותשכחי ממנו לאט לאט
cry ריהאנה