2 תשובות
אני חושבת שכן כי לא יקחו אותך ברצינות אם תהיי מפוחדת ויראו שאת לא בטוחה בעצמך.
מה שכן אני יכולה להגיד לך שמישהי שאני מכירה והיתה ממש ממש חסרת ביטחון הלכה לקצונה ו"שיחקה אותה" עם מלא ביטחון וגם הלך לה ממש טוב וגם זה באמת העלה לה מאוד את הביטחון
כושר מנהיגות, רצוי. הצבא גוף מאוד הירארכי. לכן זה לא חובה.
יש הרבה קצינים בכירים לא כריזמטיים.
ביטחון לדבר מול קהל, חשוב. חלק מהציון על זה, ומסתכלים על זה.
את לא כל כך כזאת. יש לא מעט שהכרתי, שלא היו כל כך כאלה, והצליחו.
את ממש רוצה, אז בטוח תצליחי. רק תעבדי נכון.

אף אחד כמעט, לא מגיע לבה"ד 1 מוכן מלידה.
האמת, שגם אף אחד כמעט לא יוצא מוכן באמת.
זה תהליך למידה מאתגר, ותלוי בהרבה גורמים חיצוניים.
בגדול לומדים את זה בשיטה הקשה.
מנסים ונכשלים ומקבלים משוב, עד שמצליחים.
אבל כמעט כל אחד יכול ללמוד, אם הוא רוצה ומתאמץ מספיק.
לא צריך להתאמץ הרבה. אבל חייבים לשמור או לפתח חוסן מנטלי.