12 תשובות
לא תודה
לא
כןכןכן חלום
יש אנשים שקוראים לי בשם דומה- יקי.
אבל מאוד לא הייתי רוצה שיקראו לי יקינטון.
ממש לא
טוב לי עם השם שלי
שואל השאלה:
תחשבו איך כל היקינטונים נעלבים מכם עכשיו
לא
לא ממש
הפרח נחמד, הקיצור זה יקי, לא רואה למה שזה לא יהיה שם נורמלי
לי אישית לא מתאים אבל שום בעיה
דבר ראשון לא, דבר שני כותבים יקינלון בת'