14 תשובות
לא
מה הבעיה
אעע זה נוראי!!
שואל השאלה:
מה זה טים מהה
אנונימית
אחלה שם
מדהים
אוי.
אנשים זה שם נוראי תתעוררו!
טים זה שם מהממם
טים טם
מה יש לכם
זה שם יפה
קצת אמריקאי אבל יפה
למה לא טום תציעי את זה
אנונימית
טימטום של שם.
את האמת שזה שם יפה