8 תשובות
די מטורף אבל יקר
נוח ממש אבל באמת יקר
אוברייטד
יקר מידי, יש אוזניות אחרות קופי tws עם בלוטוס 5.0 בכמה מאות פחות וגם להן יש כפתור טאצ'
אני מאוד מרוצה מהן
נכון קצת יקרות אבל שוות את זה
נכון קצת יקרות אבל שוות את זה
קטלניות היה לי את 1קניתי עכשיו את 2
לא שימושי
שווה את המחיר.
נוחות, מדהימות...
נוחות, מדהימות...
באותו הנושא: