6 תשובות
לא מתחברת לזה
קייפופ לדעתי זה לא משהו שצריכים "להיגמל" ממנו. זה סוג מוזיקה שונה ויפה. זה כמו שאני אגיד לך תיגמלי מהסוג מוזיקה שאת אוהבת לשמוע
ההשוואה קצת מצחיקה.. זה בסך הכל ז'אנר מוזיקה אז ממה יש להיגמל? זה כמו שאני אגיד לכל העולם להיגמל מפופ או לישראלים להיגמל ממזרחית
כל אחד אוהב מה שהוא אוהב, יכול להיות שלך זה נשמע ילדותי אבל לי זה ממש לא
יכול להיות שהטעם מוזיקה שלי ישתנה אבל זה לא אומר שאני "אגמל" מקייפופ, אני סך הכל ישתנה
יכול להיות שהטעם מוזיקה שלי ישתנה אבל זה לא אומר שאני "אגמל" מקייפופ, אני סך הכל ישתנה
לא צריך להיגמל מזה.....זה ממש טיפשי בעיניי להגיד,"נגמלתי מקייפופ",כן קייפופ ממכר(ככה הרוב אומרים),אבל קייפופ זה לא משהו מזיק.
נגמלים ממשהו לא טוב,כמו סיגריות,אלכוהול,סמים.
זאת דעתי בין אם תסכימו או לא.
נגמלים ממשהו לא טוב,כמו סיגריות,אלכוהול,סמים.
זאת דעתי בין אם תסכימו או לא.
לדעתך. לדעתי ממש לא.
זאת השוואה מטופשת וחסרת היגיון. קייפופ זה כולה סגנון מוזיקה. כמו שאני אגיד לך להיגמל ממה שאת אוהבת
זאת השוואה מטופשת וחסרת היגיון. קייפופ זה כולה סגנון מוזיקה. כמו שאני אגיד לך להיגמל ממה שאת אוהבת
באותו הנושא: