10 תשובות
לא
לא למה שיוריד
זה טיפה מוזר
קצת
אני בחיים לא אבין אותה אבל וואלה לא
מעלה. אין הרבה חבר'ה בימינו שמדברים בשפה גבוהה וזה עושה אותה מיוחדת. ובגלל שזה משהו טוב אז היא מיוחדת בקטע טוב. ולהיות מיוחד זה מדהים!
מעלה
מעלה