4 תשובות
אני כל כך מזדהה , אני חושבת שכדאי לך להתנסות בכל מיני חוגים של דברים ולראות מה את אוהבת לעשות . את עוד ילדה הגיוני שלא תדעי עדיין מה את רוצה לעשות בעתיד
אל תלחיצי את עצמך,אנשים עושים הסבות מקצוע על ימין ועל שמאל ,גם בגיל מאוחר יחסית זה בסדר ,גם אם ימאס לך מהעבודה העתידית שלך תוכלי לשנות אותה תעשי תעודת בגרות כדי להבטיח לעצמך את האפשרות לאיזה מקצוע שתבחרי ,יכול להיות שתגלי יותר מאוחר מה את אוהבת ורוצה לעשות ,החיים לפניך אל תדאגי :)
זה לוקח זמן. גם אני כשסיימתי בית ספר בכלל לא ידעתי מה אני רוצה לעשות או ללמוד, ורק עכשיו שנשארה לי חצי שנה לשירות בצבא אני כבר חושבת על כיוונים
אל תילחצי מזה, יש אנשים שמגלים את התשוקה שלהם בגיל 30 או אחרי
ולא, זה לא נורא. וזה לא רע.
את יכולה לפנות לכיוון של מקצוע שאת טובה בו, ושיש לך בו עניין כלשהו, ואם בהמשך תראי שאת מתעניינת במשהו אחר - תלמדי משהו אחר ותעסקי בו.
לא יכולה להגיד לך כמה אנשים פגשתי בצבא ולפני הצבא שהיו בטוחים שהם יעבדו בעבודה אחת ועבדו בה, ובסוף מצאו את עצמם במשהו אחר לחלוטין.
קצינים בני 40 שתכננו ללמוד רפואה אחרי הצבא בסוף גילו שממש טוב להם בצבא ולהיות קצינים אז הם פשוט נשארו בצבא ובנו קריירה צבאית.
או אנשים שלמדו מחשבים או תכנות כי זה דברים מבוקשים בהייטק- ובסוף גילו שהם רוצים בכלל לעסוק בכלכלה או הנהלת חשבונות.
זה גם תהליך שאת עוברת עם עצמך כשאת מגלה יותר על מי שאת ועל מה את אוהבת ומה עושה לך טוב
אל תילחצי כי כמעט אין בן אדם שיודע מה הוא רוצה לעשות בחיים כשהוא בתיכון.
תזרמי עם החיים.
אל תילחצי מזה, יש אנשים שמגלים את התשוקה שלהם בגיל 30 או אחרי
ולא, זה לא נורא. וזה לא רע.
את יכולה לפנות לכיוון של מקצוע שאת טובה בו, ושיש לך בו עניין כלשהו, ואם בהמשך תראי שאת מתעניינת במשהו אחר - תלמדי משהו אחר ותעסקי בו.
לא יכולה להגיד לך כמה אנשים פגשתי בצבא ולפני הצבא שהיו בטוחים שהם יעבדו בעבודה אחת ועבדו בה, ובסוף מצאו את עצמם במשהו אחר לחלוטין.
קצינים בני 40 שתכננו ללמוד רפואה אחרי הצבא בסוף גילו שממש טוב להם בצבא ולהיות קצינים אז הם פשוט נשארו בצבא ובנו קריירה צבאית.
או אנשים שלמדו מחשבים או תכנות כי זה דברים מבוקשים בהייטק- ובסוף גילו שהם רוצים בכלל לעסוק בכלכלה או הנהלת חשבונות.
זה גם תהליך שאת עוברת עם עצמך כשאת מגלה יותר על מי שאת ועל מה את אוהבת ומה עושה לך טוב
אל תילחצי כי כמעט אין בן אדם שיודע מה הוא רוצה לעשות בחיים כשהוא בתיכון.
תזרמי עם החיים.
שואל השאלה:
תודה רבה ממש עודדתם אותי❤
תודה רבה ממש עודדתם אותי❤
אנונימית
באותו הנושא: