12 תשובות
מחר לא ממש קר ,תבדקי מזג אוויר באזורך
אולי גם קרדיגן או משהו
כן החורף לא בעניין של ללכת עדיין
שואל השאלה:
באזור המרכז יהיה קר בלילה מחר?
באזור המרכז יהיה קר בלילה מחר?
אנונימית
יהיה די קריר בערב.
לדעתי כן.
זה נקרא נעים לדעתי. לא רק ולא חם
מחר תהיה התחממות.
לפי התחזית יהיה נעים מחר בערב באיזור המרכז.
כ- 21 מעלות צלסיוס בלילה
לפי התחזית יהיה נעים מחר בערב באיזור המרכז.
כ- 21 מעלות צלסיוס בלילה
שואל השאלה:
זה חם נקרא?
זה חם נקרא?
אנונימית
באותו הנושא: