6 תשובות
זה נוח רצח ויהיה לכם מקום גם לתיקים וזה
הכי כיף יהיה שם מלא מקום
שואל השאלה:
זה לא גדול מדי?
אנונימית
אוהל של ארבע ממש מתאים מ2
לא זה סבבה
זה בסדר לגמרי!
אפילו מומלץ אוהל של 4 לשתי בנות.
באותו הנושא: