6 תשובות
שואל השאלה:
כבר עזבתי, לא הסתדר וזה פי 2 יותר גרוע..
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 15 איזה שותפים איזה
אנונימי
שואל השאלה:
היא לא רצתה להביא לי איזה משהוא כי שבת היום ונידפקה העיסקה עכשיו לא יודע מה יקרה וגם ככה אין לי כסף ואף אחד לא מבין אותי כולם חושבים שאני אשם אפילו אני כבר התחלתי לחשוב ככה
אנונימי
שואל השאלה:
"היא ממש מסכנה" מה איתי וכל הסבל שעברתי בגללה ובגלל האבא שהיה לי שחושב שהוא זורק איזה שטר לפעמים אז הוא קונה אותי?
אנונימי
שואל השאלה:
"מן הסתם" גם אבא שלי ואנלא בקשר איתו
אנונימי
שואל השאלה:
ולא משנה מה היה העסקה לא ממש רלוונטי שאספר פה בכל מיקרה מה אתם מציעים לעשות?
אנונימי